دستگیری اعضای سایت «تلفیق هنر»

دستگیری اعضای سایت «تلفیق هنر»

توقیف سایت «تلفیق هنر» برای همیشه/ هرگونه فعالیت در این شرکت جرم است /کلاه برداری و مردم آزاری و نابودی ثروت خانواده ها

عمده فعالیت این شرکت فریب جوانان در خارج کردن ثروت خانواده ها و انتقال ثروت به افراد خاص در راس هرم و البته مبالغ ناچیزی به زیردستان و فریب خوردگان می باشد که با مردم آزاری و خانواده آزاری و البته فامیل آزاری تعدادی رو به عضویت این گروه کلاهبردار سوق میدادند

 

بنا به دستور مقام محترم قضایی، سایت شرکت تلفیق هنر به علت فعالیت مجرمانه هرمی منطبق با بند «ز» ماده یک قانون مجازات اخلالگران در نظام اقتصادی کشور، از دسترس خارج گردید؛ به‌موجب این ماده هرگونه فعالیت در شرکت تلفیق هنر نیز جرم محسوب شده و مستوجب تعقیب کیفری در مراجع قضایی است.
گروه اجتماعی: همان‌طور که پیش‌ازاین در گزارشی تحت عنوان «دستگاه قضا با آفت‌های امنیت ملی برخورد جدی‌تری کند» از دستگاه قضایی خواستیم به‌طور قاطع با فعالیت غیرمجاز و فریبنده شرکت تلفیق هنر، بازاریابان و مدیرانش برخورد کند و این جریان را که رفته‌رفته در حال تبدیل‌شدن به یک تهدید جدی برای امنیت ملی بود جدی بگیرد، مقامات و مسئولان نظارتی به هشدارهای بولتن نیوز توجه کردند و برای حمایت از کیان خانواده و جامعه اسلامی، باقدرت به میدان آمده و برخوردهای جدی را آغاز نمودند.

این گروه کلاه بردار درا کثر استانهای ایران بویژه اصفهان و حتی شاهین شهر موفق شده بودند افرادی را فریب داده و خانواده هایی را درگیر کنند و این  افراد با سماجت در فامیل و دوستان و حتی مردم آزاری تعدادی را ناچارا به این گروه ترقیب کرده و ثروت خانواده ها را به یغما می بردند

توقیف سایت «تلفیق هنر» برای همیشه/ هرگونه فعالیت در این شرکت جرم است/ جواد بابایی بااقتدار با این آفت برخورد کرد

به گزارش بولتن نیوز، با درایت و اهتمام جواد بابایی معاون امور فضای مجازی دادستانی کل کشور که حدوداً یک ماه از انتصاب او می‌گذرد، وب‌سایت شرکت کلاه‌بردار تلفیق و هنر برای همیشه توقیف شد؛ اتفاقی که بعد از چندین سال برای اولین بار رخ‌داده است.

دستگیری ۱۲۰ عضو شرکت هرمی ‘ تلفیق مینا و هنر’

این سایت به علت فعالیت مجرمانه هرمی منطبق با بند «ز» ماده یک قانون مجازات اخلالگران در نظام اقتصادی کشور، از دسترس خارج گردید و بنابراین هرگونه فعالیت در شرکت تلفیق هنر نیز جرم محسوب شده و مستوجب تعقیب کیفری در مراجع قضایی است.

حدود ۴۰ بازاریاب و ۳ لیدر اصلی «تلفیق هنر» بازداشت شدند

حدود ۴۰ نفر از بازاریابان و سه لیدر اصلی شرکت گلدکوئستی «تلفیق هنر» که در پارک خیابان نبرد تهران در حال آموزش بودند، با هماهنگی پایگاه ۶ اطلاعات و دادگاه جرائم رایانه‌ای و معاونت فضای مجازی دادستانی دستگیر و به دادگاه معرفی شدند.

گروه سیاسی: هشدارهایی که بولتن نیوز بابت فعالیت خطرناک شرکت هرمی «تلفیق هنر» در گزارش‌های «تلفیق هنر، تلفیقی از گلدکوئست و صنایع‌دستی»، «برخورد نکردن با این دست شرکت‌های گلدکوئستی خانواده‌های بسیاری را منهدم می‌کند» و «شرکت تلفیق هنر آیا مجوز فعالیت شبکه‌ای را دارد یا خیر» به نهادهای نظارتی و پلیس داد، مؤثر واقع شد.

جواد بابایی، ششم اردیبهشت‌ماه امسال با صدور حکمی از سوی رئیس قوه قضاییه معاون امور فضای مجازی دادستانی کل کشور شد. بابایی جوان بااقتداری است که توانسته باوجود لابی‌های قدرت و پول‌های کثیف مقابل این بلای خانمان‌سوز حوزه صنایع‌دستی بایستد. رسانه‌ها، دستگاه‌های نظارتی و شخص آقای رئیسی، رئیس قوه قضائیه باید نسبت به چنین اقداماتی که در راستای ارزش بخشیدن به جایگاه خانواده و اقتصاد کشور است اهتمام ویژه داشته و حمایت خاصه‌ای به خرج دهند.

این خبر پیشنهادی را هم ببینید!  اکیپ زنده گیری سگ و حیوانات مزاحم شاهین شهر

توقیف سایت «تلفیق هنر» برای همیشه/ هرگونه فعالیت در این شرکت جرم است/ جواد بابایی بااقتدار با این آفت برخورد کرد

باید توجه داشت که اهمیت بازداشت رهبران، سرشبکه ها و لیدرهای تلفیق هنر که تفکرات هرمی دارند، کمتر از توقیف شرکت تلفیق هنر نیست. افرادی که تفکر مریض و کثیف هرمی دارند در آینده نزدیک شرکت های همچون تلفیق هنر را تأسیس می کند و این ماجراها بارها و بارها تکرار می شود. بنابراین بعد از برخورد قاطع با شرکتهایی همچون تلفیق هنر، باید ریشه افرادی که تفکر هرمی دارند از خاک جامعه بیرون کشیده و خشکانده شود.

مثلا آقای م.ش که از بزرگان گلدکوئست بوده، الان یکی از بزرگان صنایع دستی شده و با استوری کردن عکس مقام معظم رهبری و شهید قاسم سلیمانی مدام می گوید: ما ادامه میدیم و کم نمیاریم و تا آخر ایستاده ایم…

درضمن افرادی هم که از شرکت تلفیق هنر به هر نحوی متضرر شده اند باید به پلیس و مراجع قضایی مراجعه و شکایت خود را ثبت کنند تا برای همیشه طومار تلفیق هنر در هم پیچیده شود.

از سوی دیگر، کشور جولانگاه شبکه‌های پانزی است که خیلی خاموش در حال خروج میلیون‌ها دلار ارز از کشور هستند. شبکه یونیفاندز با معرفی دو ارز جعلی e2c و v2c در حال فریب مردم است. بعد از برخورد جدی با سایت تلفیق هنر و بازداشت مدیر ارشد آن مرتضی مرتضوی امید می‌رود با چنین سایتهایی نیز برخورد جدی شود.

 

فرمانده انتظامی مازندران از دستگیری ۱۲۰ عضو یک شرکت هرمی از ۷ استان کشور در ساری، خبر داد.

سرپوش اجتماعی – به گزارش ایسنا، سیدمحمود میرفیضی درباره جزئیات این خبر، گفت: در پی کسب خبری از سوی سربازان گمنام امام زمان (عج) مبنی بر فعالیت و عضو گیری یک شرکت هرمی با عنوان “تلفیق مینا و هنر”، با وعده ایجاد اشتغال برای جوانان در بخش صنایع دستی و احتمال حضور اعضای این شرکت در استان مازندران، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج)، ۱۲۰ نفر از اعضای این شرکت هرمی که از ۷ استان کشور در یکی از هتل‌های ساری تجمع کرده بودند، را شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان مازندران، با اشاره به کشف یک دستگاه لپ تاپ و جزوات آموزشی در بازدید از محل اسکان این افراد، افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند و موضوع در دست بررسی است.

میرفیضی با اشاره به تأثیر منفی فعالیت اینگونه شرکت‌ها در نظام اقتصادی و اجتماعی کشور، اذعان داشت: شیادان فعال در دسیسه‌های هرمی، با استفاده از شیوه‌های روان‌شناسی، افراد را به عضو شدن در زیرگروه‌های خود ترغیب می‌کنند.

فرمانده انتظامی استان مازندران وعده اشتغال و سرمایه‌گذاری با سود بالا را مهمترین شگرد شرکت‌های هرمی برشمرد و از مردم خواست: از هرگونه فعالیت اقتصادی که متولیان آن ادعای درآمدی غیرعادی، به‌ویژه در مدت زمان کوتاهی را دارند، دوری کرده و ضمن تأمل در انجام معاملات وسوسه‌انگیز در صورت شناسایی افرادی که در این زمینه فعالیت می‌کنند مراتب را به پلیس اطلاع دهند.

تبادل لینک
تبادل لینک رایگان با وب سایت شما و وبلاگ

۰۴ تیر ۱۳۹۹ / ۳ دیدگاه / توسط / در,

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.