چگونه فرزندانی تربیت کنیم که از نظر بهداشت روانی سالم باشند؟

چگونه فرزندانی تربیت کنیم که از نظر بهداشت روانی سالم باشند؟

ارتقای بهداشت روانی کودک از جمله وظایف اصلی والدین است. رسیدن به این هدف بستگی به نوع تعامل بین پدر، مادر و فرزندشان دارد. مادر و پدر به عنوان اولین مربیان کودک در الگوی رفتاری فرزندان خود نقش به سزایی دارند. سبک تربیتی آنان می تواند فرزندشان را به فردی هنجار یا ناهنجار، سازگار یا ناسازگار تبدیل کند.

فرزند پروری یکی از لذت بخش ترین و در عین حال یکی از دشوارترین کارهای زندگی است. ممکن است رسانه ها هر روز نظرات متضادی در زمینه تربیت کودک معرفی کنند. از طرفی دوستان و بستگان نیز نظرات خود را دارند. پس عجیب نیست که والدین به راحتی گیج شوند!

پدر و مادرها وظیفه مشترکی دارند و آن، پرورش فرزندانی شاد، سالم، قابل اعتماد، مهربان، اهل همکاری و مسولیت پذیر است. با این وجود شاید رسیدن به این اهداف سخت باشد.

ما هر روز کار می کنیم، نگرانی های مالی داریم، مجبوریم کارهای خانه را هم انجام دهیم، وقت نداریم و از طرفی دوست داریم برای خانواده خود سنگ تمام بگذاریم. اما اجازه دهید خبر خوبی به شما بدهیم و آن این است که با چند کار زیر می توانید از پسِ پدر و مادری کردن بر بیایید.

آشنایی با نحوه رشد و رفتار کودک

آشنایی با راه های برخورد مثبت با رفتار غلط

دلگرمی دادن به فرزند

پیدا کردن راه هایی برای آزادانه گوش دادن و حرف زدن

مهارت پدر و مادری کردن همانند دوچرخه سواری آموختنی است و نیاز به تمرین دارد

در گذشته کسی نمی گفت اگر می خواهید پدر و مادر خوبی باشید باید آموزش ببینید، اما امروزه به شغل فرزندپروری اهمیت بیشتری داده شده چرا که والدین مهم ترین آدم های زندگی کودکان هستند.

همه والدین شیوه خاصی برای ارتباط برقرار کردن با فرزندشان دارند که به آن سبک فرزندپروری گفته می شود. در ادامه هریک از این سبک ها معرفی خواهد شد.

سبک دستوری: در این سبک، پدر و مادر خیلی سخت گیر بوده و بیش از حد قانون وضع می کنند و توقع دارند که بچه ها بی چون و چرا از آن ها تبعیت کنند. برای سر به راه نگه داشتن فرزندشان به پاداش و تنبیه متوسل می شوند. دریافت پاداش برای این دست از کودکان تبدیل به عادت می شود و برای خوب بودن خود مزد می خواهند. در مقابل کودک برای فرار کردن از تنبیه، تن به قوانین سفت و سخت می دهند که می تواند موجب بیزاری او از والدینش شود. این دست از والدین کمترين مهرورزي و محبت را از خود نشان مي‌دهند و به‌ ندرت در رابطه‌اي که منجر به خشنودي و رضايت فرزند شود، شرکت مي‌کنند

سبک سهل گیر: والدین در این سبک، معمولا حد و حدودی برای فرزندشان نمی گذارند و اگر هم بگذارند آن را مدام تغییر می دهند.این آزادی های بی حد و حصر، نه تنها برای والدین و کودک بلکه برای همه مشکل ساز می شود چرا که جامعه حد و حصر دارد! والدین توقع چندانی برای انجام کارهای منزل از کودک ندارند. در مواجهه با بهانه جویی و شکایت فرزندشان از ارایه دلیل و گفت و گو کردن خودداری نموده و تسلیم می شوند، در نتیجه معمولا بچه ها لوس می شوند. کودکان در آموختن مسولیت پذیری با مشکل مواجه می شوند و یاد نمی گیرند به احساسات و حقوق دیگران توجه کنند

سبک مقتدرانه: والدینی که از این شیوه استفاده می کنند، در عین حال که کودکان را محدود می کنند، به آن ها در چهاچوب محدودیت ها حق انتخاب می دهند. آن ها فرزندشان را تشویق می کنند که برخی از تصمیمات را به تنهایی بگیرن

در برخی دیگر از تصمیمات خانوادگی نظرشان را جویا می شوند. این گونه بچه ها متوجه می شوند پدر و مادر برای نظرشان احترام قائل اند. این حق انتخاب دادن است که بچه ها را مسولیت پذیر می کند زیرا مسئولیت تصمیمات خود را می پذیرند. والدین مقتدر، تمایل بیشتری برای بحث و گفتگو دارند و از مخالفت و چالش نمی ترسند. برخلاف والدین با سبک استبدادی، در ابراز علاقه و محبت عملکرد خوبی دارند و به علایق، نیازها و ویژگی های مرتبط با سن کودک خود آگاهند.

تربیت فرزند یک وظیفه سنگینی است که بر عهده پدر و مادر قرار داده شده است و برای اینکه بتوانیم از عهده ی این مسئولیت به خوبی بیرون بیایم نیازمند یادگیری چند نکات است.

۱. آگاه بودن نسبت به ظرفیت فرزند

برخی از افراد که آگاهی ندارند، کارهای را از فرزندشان انتظار دارند که در حد و توان او نیست. پدر و مادر با دانش می‌دانند که تربیت فرزند باید هماهنگ با توان و گنجایش کودک باشد و به صورت تدریجی و یواش یواش صورت گیرد.
اشتباه؛ نباید از دختر ۲ ساله خودتان همانند یک دختر ۱۰ ساله انتظار داشته باشید. در گام اول بدانیم که تربیت به صورت تدریجی حاصل می‌شود ثانیا؛ گنجایش و ظرفیت فرزند را هم در نظر بگیرید.

۲٫ محبت و عشق ورزیدن به فرزند

یکی از نیازهای ضروری انسان، بهره مندی از محبت دیگران است. فرزند هم نیاز به محبت والدین خودش دارد تا زمینه های عاطفی او رشد پیدا کند.
آدلر، روانشناس معروف می‌گوید: کودک از نخستین لحظه تولد می‌خواهد خود را به مادر بچسباند و هدف از جنب و جوش هایش همین است. مادر است که اولین تماس میان کودک و دیگران را برقرار می‌کند و در او میل به ارتباط با اشخاص دیگر را بوجود می‌آورد. (۱)
فرزندانی که در کودکی و جوانی از محبت والدین خود محروم باشند در بزرگسالی به مشکلات زیادی برخورد می‌کنند. پیامبر اسلام (صلی الله علیه و آله و سلم)  فرمودند: کودکان را دوست بدارید و نسبت به آنها مهربان باشید. (۲)

توجه و با آوری: اگر مهربان و بامحبت باشی ذره ای ناراحتی تو باعث تنبیه کردن فرزندت از کار اشتباهش می شود چون همه ی وقت با اون مهربان و خنده رو بوده ای او طاقت نخندیدن تو را ندارد
اما اگر همیشه جیغ و داد کنی فرزندت به جیغ و داد تو عادت می کند و دیگر اخم تو هیچ تاثیری روی او نخواهد داشت. مجبور می شوید یک مرحله بالاتر بروید و دست به دامن کتک شوی تا نتیجه بگیرید
اما اگر عادت به کتک پیدا کردید دیگر هیچ کاری نمی توانید بکنید تا کودک تان را مطیع خود کنید، پس بهترین کار برای ارتباط با فرزندتان همان محبت کردن است.

 ۳٫ احترام و تکریم

رفتار احترام آمیز والدین نقش موثری در تربیت و رشد فرزندان دارد؛ روانشناسان، بسیاری از رفتارهای منفی را ناشی از کمبود شخصیت در انسان می‌دانند و معتقدند این گونه رفتارها به طور طبیعی از کسانی سر می‌زند که از همان اوایل کودکی خویش عزت نفس را درک نکرده اند. (۳)
اگر کودک در محیطی رشد کند که همیشه شاهد بی احترامی و حریم ناشناسی اطرافیان باشد، برای اثبات شخصیت خود حالت تهاجمی و هتاکی نسبت به دیگران در پیش می‌گیرد. همچنین کوچک شمردن و احساس حقارت نیز باعث می‌شود کودکان کم حرف، گوشه گیر و مظلوم شوند و همین باعث می‌شود تا پایان عمر، زیر دست و حقیر زندگی کنند. (۴)
احترام گذاشتن به کودک سبب می‌شود در بزرگسالی دارای عزت نفس باشد و از اعتماد به نفس بالای هم برخوردار باشد.  پیامبر اسلام(صلی الله علیه و آله و سلم) می‌فرماید؛ فرزندان خود را احترام کنید و با آنان خوب معاشرت کنید. (۵)

۴٫ والدین با یکدیگر هماهنگ باشند در تربیت فرزند

والدین موفق، سعی می‌کنند با یکدیگر هماهنگ باشند و یک نظر واحدی را به فرزندشان ابلاغ کنند. می‌دانند که اگر نظر آنها با یکدیگر مختلف باشد، فرزند آنها دچار تعارض می‌شود.
اگر در تربیت بین والدین هماهنگی وجود نداشته باشد
مثلا مادر بگوید نمی توانی این کار را انجام بدهی، کودک به پدر پناه ببرد پدر بگوید اشکال نداره انجام بده،  چند اتفاق می افتد
_ اقتدار مادر از بین می رود و کودک دیگر به حرف مادر گوش نخواهد داد. چون مادر را یک فرد بی اهمیت می پندارد، یا اینکه پشتیبان قوی تری دارد.
_ کودک باج گیر بار می آید؛
_ کودک ارزش ها را یاد نخواهد گرفت، چون پدر یک چیز گفته مادر یک چیز دیگر.
والدین سعی داشته باشند با یکدیگر مشورت کنند و به یک تصمیم نهایی برسند و آن را به فرزند خودشان بگویند چون فرزند یاد می‌گیرد در بزرگسالی در کارها با همسرش مشورت کند و در کودکی مجبور نیست که حرف یک نفر را گوش کند بلکه به حرف هر دو گوش می‌دهد.

منبع:http://www.mrmz.ir و https://rasekhoon.net

۲۰ مرداد ۱۳۹۹ / توسط / در
حجاب و عفاف زنان

حجاب و عفاف کامل، دستور و توصیه ی خداوند مهربان به همه دختران و زنان باایمان است؛

یا ایها النبی قل لازواجک و بنائک و نساء المومنین یدنین علیهن من جلابییهن؛ ای پیامبر! به همسران و دخترانت و زنان مومنان بگو: جلباب های (روسری های بلند) خود را بر خویش فرو افکنند. این کار برای این که شناخته شوند و مورد آزار قرار نگیرند، بهتر است . پوشش یا حجاب، به صورتی که زیبایی ها و زینت زن را بپوشاند و او را از چشم چرانی مردم هرزه و بی تربیت و آلودگان به شهوت حیوانی و حالات شیطانی حفظ کند، دستوری قرآنی، تکلیفی انسانی و برنامه ای اخلاقی است. اصل حجاب بنا به روایات مختلف از زمان خود پیامبر اکرم (ص) به وجود آمده است به طوری که به عنوان مثال در تاریخ می خوانیم که بعد از نزول سوره نور، عایشه زنان انصار را به علت رعایت حجاب تحسین می کند. با توجه به قرآن، تاریخ اسلام و نظر فقها، هدف از حجاب در اسلام فقط پوشاندن بدن زن از تماس با نامحرمان و ممانعت از جلوه گری و خودنمایی اوست؛ نه پرده نشین کردن او. حجاب در اسلام از این منشا سرچشمه می گیرد که محل انواع التذاذهای زن و مرد از یکدیگر تنها باید محیط خانواده باشد و اجتماع منحصراً باید محل کار و فعالیت گردد.

می توان گفت اسلام در مورد فلسفه حجاب، جنبه های ذیل را درنظر گرفته است: ۱٫ارزش و احترام زن: گوهر گرانبها و پرقیمتی چون زن، قوتی در صندوق الهی حجاب قرار داشته باشد، از دستبردزدن، غارت گران و آلودگان به لجن معصیت و گناه در امان خواهد بود. زنان وقتی دیده نشوند و چهره پاک و معصوم آنان در معرض دیدگان مردم قرار نگیرد، شعله ی هوس ها و هواها، آتش آمال و غرایز به سرکشی و سوزاندن پاکی یک ملت و خراب کردن بنای معنویت یک مملکت برنمی خیزد. ۲٫آرامش روانی: غریزه جنسی یک حس اشباع نشدنی است و در صورت رهاشدن، گرایش به آن زیاد و زیادتر می شود. اسلام بر این پایه دستورات خاصی برای تعدیل این غریزه آتشین در زن و مرد صادر کرده است. در این بین وظایف خاص زنان پرهیز از هرگونه خودآرایی برای جلب توجه مردان است. ۳٫استحکام پیوند خانوادگی: اختصاص یافتن استمتاعات و التذاذهای جنسی به محیط خانوادگی و در محدوده ازدواج مشروع، پیوند زن و شوهری را محکم می سازد و موجب اتصال بیشتر زوجین به یکدیگر می شود. ۴٫استواری اجتماع: کشاندن تمتعات جنسی از محیط خانه به اجتماع، نیروی کار و فعالیت اجتماع را ضعیف می کند. ۵٫موفقیت های معنوی: زن پوشیده، از بین خود و خدا، خدا را برگزیده است. چنین انتخابی به روحیه تفکر و عمل او حال و هوای دیگری می بخشد و به پوشش او معنا می دهد و آن را عملی منطقی، خداپسندانه و در راستای حرکت های تکاملی او قرار می دهد که به زیبای های درونی او تجلی بخشیده است. پوشیدگی زن نمود بارز تقوای اوست. مقام معظم رهبری در بیانات خود از حجاب به عنوان مظهر معنویت یاد نموده و می فرمایند: سال ها غرب با معنویت و با مظاهر معنویت جنگیده است. یکی از مظاهر معنویت که غرب هیچ وقت با آن سر سازگاری نداشته، حجاب بوده است . ۶٫سلامت جسمانی و روانی: پوشش دینی، پیام عفت، شخصیت و خداترسی زن مسلمان است و مردان جامعه نه تنها به چنین بانوئی چشم طمع نخواهند برد و پاکی و نجابت او را می ستایند و از طرفی بدن و زیبائی های او در سایه ی حجابی که دارد، از چشم نامحرمان پوشیده خواهد بود. در این صورت است که زن در سنگر حجاب خود از تیر نگاههای زهرآلود و سخنان آزاردهنده و برخوردهای اراذل جامعه مصون خواهد بود و آرامش و امنیت درونی او برقرار خواهد شد. حجاب و پوشش دینی نگهبان زن از نگاه های آلوده و آسیب های احتمالی است که به زن آرامش و مصونیت می بخشد و هر چه این پوشش کامل تر گردد، درصد امنیت و حفاظت آن بالاتر می رود. برعکس آنچه مخالفین حجاب خرده گیری می کنند، حجاب موجب فلج کردن نیمی از افراد اجتماع نیست؛ حکم اسلام در مورد حجاب، مانع هیچ گونه فعالیت اجتماعی یا اقتصادی نیست؛ آنچه موجب فلج کردن نیروی اجتماع است، بی حجابی و ترویج روابط آزاد جنسی و آلوده کردن محیط کار به لذت جویی های شهوانی است. برخی از روش های ترویج حجاب عبارتند از: ۱٫آموزش حجاب در مدارس. ۲٫تشویق زنان و دختران به رعایت حجاب اسلامی. ۳٫فعالیت های علمی، فرهنگی و هنری در زمینه فرهنگ سازی حجاب. ۴٫ترویج فرهنگ غیرت. ۵٫نظارت لازم بر رسانه های جمعی. ۶٫فعالیت های موثر قوای سه گانه در امر ترویج و گسترش فرهنگ حجاب. ۷٫امر به معروف و نهی از منکر. ۸٫تقویت عقلی و منطقی حجاب در بین زنان.

کدام آیه قرآن درباره حجاب است؟

حجاب می‎تواند اقسام و انواع متفاوتی داشته باشد. یک نوع آن حجاب ذهنی، فکری و روحی است.

حجاب در لغت به معنای مانع، پرده و پوشش آمده است. استعمال این کلمه، بیش‎تر به معنی پرده است. این کلمه از آن جهت مفهوم پوشش می‎دهد که پرده، وسیله‎ی پوشش است، ولی هر پوششی حجاب نیست؛ بلکه آن پوششی حجاب نامیده می‎شود که از طریق پشت پرده واقع شدن صورت ‎گیرد.

حجاب، به معنای پوشش اسلامی بانوان، دارای دو بُعد ایجابی و سلبی است. بُعد ایجابی آن، وجوب پوشش بدن و بُعد سلبی آن، حرام بودن خودنمایی به نامحرم است؛ و این دو بُعد باید در کنار یکدیگر باشد تا حجاب اسلامی محقق شود؛ گاهی ممکن است بُعد اول باشد، ولی بُعد دوم نباشد، در این صورت نمی‎توان گفت که حجاب اسلامی محقق شده است.

اگر به معنای عام، هر نوع پوشش و مانع از وصول به گناه را حجاب بنامیم، حجاب می‎تواند اقسام و انواع متفاوتی داشته باشد. یک نوع آن حجاب ذهنی، فکری و روحی است؛ مثلاً اعتقاد به معارف اسلامی، مانند توحید و نبوت، از مصادیق حجاب ذهنی، فکری و روحی صحیح است که می‎تواند از لغزش‎ها و گناه‎های روحی و فکری، مثل کفر و شرک جلوگیری نماید.

علاوه بر این، در قرآن از انواع دیگر حجاب که در رفتار خارجی انسان تجلی می‎کند، نام برده شده است؛ مثل حجاب و پوشش در نگاه که مردان و زنان در مواجهه با نامحرم به آن توصیه شده‎اند.در این بخش از آسمونی تعدادی از آیات قرآن در مورد حجاب را برای شما عزیزان قرار داده ایم.

آیه ۳۱ سوره نور و آیه ۵۹ سوره احزاب به طور صریح به این بحث پرداخته اند:

«وَ قُلْ لِلْمُؤْمِناتِ یَغْضُضْنَ مِنْ أَبْصارِهِنَّ وَ یَحْفَظْنَ فُرُوجَهُنَّ وَ لا یُبْدینَ زینَتَهُنَّ إِلاَّ ما ظَهَرَ مِنْها وَ لْیَضْرِبْنَ بِخُمُرِهِنَّ عَلى‏ جُیُوبِهِنَّ وَ لا یُبْدینَ زینَتَهُنَّ إِلاَّ لِبُعُولَتِهِنَّ أَوْ آبائِهِنَّ أَوْ آباءِ بُعُولَتِهِنَّ أَوْ أَبْنائِهِنَّ أَوْ أَبْناءِ بُعُولَتِهِنَّ أَوْ إِخْوانِهِنَّ أَوْ بَنی‏ إِخْوانِهِنَّ أَوْ بَنی‏ أَخَواتِهِنَّ أَوْ نِسائِهِنَّ أَوْ ما مَلَکَتْ أَیْمانُهُنَّ أَوِ التَّابِعینَ غَیْرِ أُولِی الْإِرْبَهِ مِنَ الرِّجالِ أَوِ الطِّفْلِ الَّذینَ لَمْ یَظْهَرُوا عَلى‏ عَوْراتِ النِّساءِ وَ لا یَضْرِبْنَ بِأَرْجُلِهِنَّ لِیُعْلَمَ ما یُخْفینَ مِنْ زینَتِهِنَّ وَ تُوبُوا إِلَى اللَّهِ جَمیعاً أَیُّهَا الْمُؤْمِنُونَ لَعَلَّکُمْ تُفْلِحُونَ؛(سوره ۳۱نور)

و به زنان مؤمن بگو که چشمان خویش فروگیرند و شرمگاه خود نگه دارند و زینتهاى خود را جز آن مقدار که پیداست آشکار نکنند و مقنعه ‏هاى خود را تا گریبان فروگذارند و زینتهاى خود را آشکار نکنند، جز براى شوهر خود یا پدر خود یا پدر شوهر خود یا پسر خود یا پسر شوهر خود یا برادر خود یا پسر برادر خود، یا پسر خواهر خود یا زنان همکیش خود، یا بندگان خود، یا مردان خدمتگزار خود که رغبت به آن ندارند، یا کودکانى که از شرمگاه زنان بى‏ خبرند. و نیز چنان پاى بر زمین نزنند تا آن زینت که پنهان کرده‏اند دانسته شود. اى مؤمنان، همگان به درگاه خدا توبه کنید، باشد که رستگار گردید..

یا أَیُّهَا النَّبِیُّ قُلْ لازْواجِکَ وَ بَناتِکَ وَ نِساءِ الْمُؤْمِنینَ یُدْنینَ عَلَیْهِنَّ مِنْ جَلاَبِیبِهِنَّ ذلِکَ أَدْنى‏ أَنْ یُعْرَفْنَ فَلا یُؤْذَیْنَ وَ کانَ اللَّهُ غَفُوراً رَحیماً؛(احزاب/۵۹)

اى پیامبربه همسران و دخترانت و زنان مؤمنان بگو: جلبابها [روسرى ‏هاى بلند] خود را بر خویش فروافکنند، این کار براى اینکه شناخته شوند و مورد آزار قرار نگیرند بهتر است (و اگر تا کنون خطا و کوتاهى از آنها سر زده توبه کنند) خداوند همواره آمرزنده رحیم است.»

به نظر مى‏ رسد حکم وجوب حجاب در سال ششم هجرت تشریع گردید. شاهد بر آن، آیات سوره نور است که داستان معروف افک در آن آمده است. در همین زمان بود که منافقین و اراذل و اوباش در صدد برآمدند با ایجاد شایعه درباره زنان پیامبر (ص) و با درست کردن مزاحمت‏ها راهى براى زنان آزاده به بهانه کنیز انگاشتن آنها قلوب پیامبر(ص) و مسلمانان را جریحه‏دار بکنند. به دنبال این اوضاع و شرایط بود که خداوند آیات مربوط به پوشش را براى بازگویى به امت نازل فرمود.

البته باید توجه کرد که در اینجا به معنای معروف حجاب پرداخته ایم. و اگر بخواهیم دقیق تر سخن بگوییم باید بگوییم که این آیات پوشش بانوان را مطرح کرده است. و بحث حیاء و عفت، حکم ویژه همسران پیامبر (ص) مبنی بر پرده نشینی، و واجباتی که برای مردان در این زمینه وجود دارد، در آیات دیگر مطرح شده است.

منبع:  https://www.yjc.ir   و  https://www.civilica.com

۲۰ مرداد ۱۳۹۹ / توسط / در
میوه هایی به شکل بودا و حقانیت تشیّع در داستانی قدیمی تر

میوه هایی به شکل بودا در تایلند و حقانیت تشیع در داستانی قدیمی تر

شاید داستانها و تصویر زیادی از میوه هایی شبیه به هیکل بودا در شبکه ها و یا اینترنت دیده باشید که در کشورهای بودایی جهت درآمدزایی و تبلیغ بودا و دین های خرافه تولید شده بود که ضمن تشویق به مسافرت و جلب توریست و همچنین فروش بیشتر محصولات و البته تبلیغ آیین بودا این میوه های با روش قالب سازی تولید می شدند که جهت اطلاعات بیشتر نظر شمار ا به متن زیر از وب سایت رهپویان جلب می کنیم/ هر چند لازم به ذکر است که این موضوع ماجرای مشابه قدیمی تری نیز دارد که بعد از متن سایت رهپویان مشاهده خواهید نمود و توسز سایت آگهیش دات کام تهیه شده است:

پشت پرده درختی که میوه دختر می‌دهد

به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان )

رهیافتگان : جناب دکتر الشریف به تازگی در فضای مجازی خصوصا در واتساپ و وایبر تصاویری منتشر و پخش شده است و در آن ادعا شده درختی در تایلند وجود دارد که میوه‌ای شبیه به دختر از این درخت به عمل می‌آید، و دولت تایلند خروج میوه این درخت را از تایلند ممنوع کرده، لطفا درباره این شایعه بیشتر برای‌مان بگویید؟

بله متاسفانه؛ البته این ماجرا مربوط است سال ها قبل است و حالا دیگر تمام شده و حرفی از آن در تایلند زده نمی‌شود من تعجب کردم وقتی اخیرا تصاویر این درخت را با آن توضیحات عجیب در فضای مجازی دیدم. ماجرا این است که در یکی از روستاهای شهر«پیچ بون» در شمال تایلند، می‌گفتند آنجا درختی روییده که میوه‌اش شبیه دختر است‌ به زبان محلی به آن «ناری پون» می گویند یعنی دختر، همین مسئله باعث شد تا خیلی از مردم بروند برای دیدن این درخت به آن منطقه

رهیافتگان : این ماجرا صحت دارد؟

از این دست دغل‌بازی‌ها و حقه‌بازی‌ها در تایلند زیاد است، عده‌ای سودجو و فرصت‌طلب به هر طریقی می‌خواهند مردم را فریب بدهند. این درخت هم یکی از چنین موارد است که میوه‌هایش در هنگام رشد به وسیله قالب‌گیری به این شکل شده‌اند؛‌ عده‌ای می‌گفتند میوه‌هایش مصنوعی و ساختگی است که به درخت چسبانده‌اند البته فقط تصاویری از درخت و میوه‌هایش پخش شد که تنها همانجا می‌باشد و جای دیگری از این درخت دیده نشده است.

 

رهیافتگان : این کارها توسط چه کسانی انجام می‌شود؟

در تایلند بودایی‌‌ها زیاد هستند و آیین بودا رواج دارد؛ برای همین عده‌ای از روحانیون بودایی برای سوءاستفاده از مردم شیادی می‌کنند و با چنین کارهایی می‌خواهند هم خود را مطرح کرده باشند و هم پولی به جیب بزنند اما بسیاری از روحانیون بودایی‌ها هم نسبت به چنین کارهایی انتقاد دارند و مخالف هستند.

از این‌گونه اتفاقات در تایلند زیاد است که همه به دلیل جهل و بی‌اطلاعی مردم رونق گرفته است

تصاویر بیشتر در این رایطه و از کشور تایلند و بودایی ها:

 

 

محمد ابن عیسی بحرینی

و اما داستان بسیار جالب که در بحرین اتفاق افتاده و در کتاب بحارالانوار حضرت مجلسی اصفهانی نیز درج شده است

در زمانی که بحرین در اختیار فرنگیان و اجانب بود، بنا به دلایلی سیاسی و غیره یکی از اهالی همان دیار را به حکومت گذاشته و وزیری هم برای وی تعیین نمودند که این دو بی نهایت بر علیه شیعه بودند و البته وزیر نیز بسیار بیشتر کینه شیعیان را در دل داشت و از هر ترفندی برای نابودی و اذیت و آزار شیعیان استفاده می نمود.

روزی وزیر به نزد والی آمد و اناری را به والی نشان داد که بروی آن نوشته شده بود:

لااله الا الله  محمد رسول الله ابوبکر عمر عثمان و علی خلفاء رسول الله

والی وقتی  بدقت بر انار نگاه کرد متوجه شد که این نوشته ها کاملا از پوست انار می باشد و بسیار طبیعی بروی انار رشد کرده است و بسیار متحیر گشت.  لذا به وزیر گفت که این دلیلی بر حقانیت ما می باشد و دلیلی بر بطلان مذهب رافضی ها( شیعیان) و از وزیر نظر او را خواست که وزیر گفت این مردم بسیار متعصب هستند و منکر دلایل خواهند بود و بهتر است آنها را جمع نموده و از آنها بخواهی که با توجه به این دلیل واضح؛به مذهب ما درآیند و از پاداش های زیاد بهرمند شوند و اگر قبول نکردند ۳ راه در پیش روی آنها قرار دهی/ یا مانند نصاری و یهود جزیه بدهند و خار و ذلیل زندگی کنند / یا دلیلی برای این برهان و حقانیت تسنن بیاورند /و یا شوهرانشان کشته و اموالشان به غنیمت گرفنه خواهد شد

والی از این نظر بسیار خوشش آمد و فرستاد بدنبال علما و بزرگان شیعه/ وقتی علمای شیعه آن انار را دیدند بسیار ترسیده و لرز بر بدنشان افتاد و نهایتا ۳روز مهلت خواستند که یا جوابی بیاورند و یا اموالشان غصب و یا جزیه بدهند و در نهایت خوار و ذلیل بشوند

علما و بزرگان نهایتا به این نتیجه رسیدند که ۳ نفر از بهترین و عابدترین اهل بحرین را انتخاب نموده و در شب ها به عبادت و ناله و زاری پرداخته و ازامام زمان(عج) طلب یاری نمایند که در دوشب اول دو نفر هیچ نتیجه ای نگرفتند و شب سوم نوبت به محمد ابن عیسی بحرینی شد که او با سر و پای برهنه به دعا و انابه و استغاثه مشغول شد و متوسل به حضرت صاحب الزمان(عج) گردیده که در نهایت در اواخر شب متوجه شد که فردی او را مورد خطاب قرار می دهد که ای محمد ابن عیسی برای چه نگرانی و چرا به اینجا آمده ای که محمد ابن عیسی می گوید من برای امر مهمی اینجا آمده ام و جز برای امام زمانم مطلب را نمی گویم و دوباره شخص خطاب می کند که من امام زمان تو هستم. و عیسی می گوید که اگر تو امام زمان من هستی که باید بدانی مشکل من چیست؟ که در این موقع شخص می گوید بله، تو بخاطر مشکل انار و تهدید آن وزیر و والی به اینجا آمده ای که ناگهان محمد ابن عیسی با شتاب به سوی مولای خود رفته و دست او را بویسیده و از او طلب کمک می نماید/

امام زمان(عج) می فرمایند که این وزیر با تهدید یکی از کسبه ماهر شهر، قالبی ساخته با مطالبی حک شده درون آن قالب و در خانه خود درخت اناری دارد و زمانی که میوه انار  بسیار کوچکتر بوده اند یکی از آن انارها را در این قالب قرارداده و به مرور که انار بزرگ شده است مطالبی که در دوطرف آن قالب حکاکی شده اند بروی آن انار حک شده است/ فردا نزد والی برو و بگو من جواب را دارم و فقط در منزل وزیر جواب را می گویم و سپس در منزل وزیر به سمت فلان اتاق رفته و در دیوار یک کیسه سفید می باشد که قالب درون آن کیسه است و در آن زمان خیانت وزیر مشخص خواهد شد و البته نگذار وزیر زودتر از تو وارد اتاق بشود و هیچگاه وزیر را تنها مگذار و هر چه وزیر اسرار بر عدم حضور شما در اتاق و خانه خود نمود شما قبول نکن و اسرار به حضور و ورود به خانه وزیر داشته باشید

محمد ابن عیسی پس از احترام فراوان از صاحب العصر(عج) به شهر بازگشته و فردای آن روز به نز والی رفته و همه دستورات امام زمان عج را انجام دادند و در نهایت به والی گفتند که ما یک معجزه دیگر نیز داریم و آن این که درون این انار چیزی جر گرد و خاکستر نیست زیرا این انار درون قالب گلی و چوبی بوده لذا کاملا از نور و هوا دور بوده و میوه ای ندارد/

والی بسیار متحیر شده و از محمد ابن عیسی پرسید که این سخنان و مطالب را چه کسی به تو خبر داده است که محمد ابن عیسی  می گوید ما صاحبی داریم که فرزند پیامبر می باشد و نام یکایک ائمه را از امیرالمومنین(ع) تا امام زمان عج می آورد و حقانیت تشیع آنجا بر آن والی محقق می شود . آن والی همانجا ضمن عذرخواهی از مردم بحرین؛ شیعه می شود و آن وزیر ملعون را هم به قتل می رساند

این داستان در بحرین بسیار معروف بوده و مقبره محمد ابن عیسی هم محل زیارت اهل بحرین می باشد.

لعن و نفرین خداوند بر دشمنان تشیع و منکرین غدیر خم و لعن بر شاه ملعون که بحرین را به دشمنان اسلام و تشییع واگذار نمود/

در زیر تصاویر صفحات این داستان در بحارالانوار علامه مجلسی درج شده است برای مطالعه کاملتر / البته زمان چاپ این کتاب حداقل متعلق به ۵۰ سال پیش می باشد

جهت نمایش بزرگتر بروی تصاویر کلیک نمایید

داستان محمد ابن عیسی که امام زمان (عج) را دیده است

داستان محمد ابن عیسی که امام زمان عج را دیده است

داستان محمد ابن عیسی که امام زمان (عج) را دیده است

داستان محمد ابن عیسی که امام زمان (عج) را دیده است

داستان محمد ابن عیسی که امام زمان (عج) را دیده است

داستان محمد ابن عیسی که امام زمان (عج) را دیده است

با ذکر ۳ صلوات  اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم و اهلک اعدائهم

علامه محمدباقر مجلسی اصفهانی صاحب کتاب بحارالانوار

آگهیش دات کام                          چیست دات کام

 

۱۸ مرداد ۱۳۹۹ / توسط / در
آمار رسمی کرونا در ایران

آمار رو به افزایش ایران در مبتلایان به کرونا بسیار نگران کننده شده است.

سخنگوی وزارت بهداشت آخرین آمار ابتلاء، بهبودیافته و جان باختگان ناشی از بیماری کرونا ویروس در کشور را تا تاریخ ۱۲ مردادماه ۹۹ اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیما سادات لاری در نشست خبری خود که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، در خصوص آمار جدید ابتلاء به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت منتهی به ظهر امروز _ یکشنبه ۱۲ مردادماه _ اظهار کرد: در این بازه زمانی بر اساس جدیدترین نتایج آزمایش‌های کرونا در کشور دو هزار و ۶۸۵ مبتلای جدید شناسایی شده که با احتساب این تعداد مجموع مبتلایان به کرونا در کشور تا امروز به ۳۰۹ هزار و ۴۳۷ نفر رسیده است.

وی افزود: از تعداد بیماران بستری در بیمارستان‌های کشور تاکنون ۲۶۸ هزار و ۱۰۲ نفر بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

سخنگوی وزارت بهداشت تعداد جان باختگان بیماری کرونا طی ۲۴ ساعت اخیر در کشور را ۲۰۸ نفر اعلام کرد و گفت: با احتساب این آمار از ابتدا تا کنون در کشور بر اثر بیماری کرونا ۱۷ هزار و ۱۹۰ نفر جان باخته‌اند.

منبع:https://www.imna.ir

۱۲ مرداد ۱۳۹۹ / توسط / در
روسیه واکسن کرونا را وارد بازار میکند

 

مقامات بهداشتی روسیه اظهار داشتند كه واكسن ضدكرونا تولیدی این کشور آزمایش‌های بالینی را در یك آزمایشگاه مسكو به پایان رسانده است و تا نیمه مهر ماه ۱۳۹۹ این کشور می‌تواند طرح واکسیناسیون همگانی را آغاز کند.

به گزارش تابناک به نقل از عصرایران، “میخائیل موراشکو” وزیر بهداشت روسیه روز شنبه گفت؛ موسسه تحقیقاتی “گامالیا” که پروژه ساخت واکسن ضدکرونا را در دست دارد، در یک قدمی ثبت رسمی واکسن قرار دارد. این موسسه تحقیقاتی روسیه، دولتی است.

پژوهشگران این موسسه دولتی روسیه این واکسن را به روی خودشان هم آزمایش کرده‌اند.

موراشکو گفت: پس از تایید نهایی، این واکسن ابتدا در اختیار کارکنان نظام سلامت روسیه و سپس معلمان قرار خواهد گرفت.

خبرگزاری رویترز نیز به نقل از منبعی آگاه اعلام کرده که قرار است نخستین واکسن بالقوه روسیه در ماه جاری (مرداد) به تایید برسد.

تا اینجای کار روس‌ها کمتر از ۵ ماه پس از “پاندمی” شدن ویروس کرونا در مسابقه ساخت واکسن جلوتر از دیگر رقبای غربی و شرقی به نظر می‌رسند.

 

 

 

به نوشته وب سایت شبکه خبری “فاکس” آمریکا، سرعت تولید واکسن کرونا در روسیه برای بسیاری از متخصصان در کشورهای غربی سوال‌ها و تردیدهایی را ایجاد کرده؛ تردیدهایی مبنی بر اینکه ممکن است روس‌ها این واکسن را خیلی سریع از مراحل آزمایش‌های بالینی عبور داده باشند و به همین خاطر ممکن است عوارض جانبی این واکسن هنوز به طور کامل و دقیق مورد بررسی قرار نگرفته باشد.

به بیان دیگر مقایسه ساخت واکسن با ساخت نخستین فضاپیما از سوی روسیه (اسپوتنیک) در اوج دوران جنگ سرد می‌تواند گویای این ذهنیت در میان رهبران روس باشد که انگیزه رقابت با جهان غرب ممکن است دقت را فدای سرعت کرده باشد.

دکتر “آنتونی فاوچی” مدیر مرکز مقابله با بیماری‌های عفونی در آمریکا در این باره اظهار امیدواری کرده که کشورهای چین و روسیه قبل از وارد کردن هر نوع واکسن کرونا به بازار، واقعا آن را در مراحل مختلف آزمایش کرده باشند. او وعده داده ایالات متحده آمریکا تا پایان سال جاری میلادی واکسنی ایمن و موثر برای مقابله با کرونا خواهد داشت.

هنوز کارشناسان درباره ایجاد ایمنی کافی واکسن کرونا در بدن انسان به اطمینان قطعی دست نیافته‌اند و شواهد بیانگر این است که احتمال دارد واکسن کرونا ایمنی کوتاه مدتی (مثلا برای مدت ۱ سال) در بدن فرد ایجاد کند و نیاز باشد هر ساله تجدید شود.

براساس داده‌های سازمان بهداشت جهانی ، هم‌اینک حداقل ۴ واكسن بالقوه علیه ویروس کرونا در فاز سوم آزمایش‌های انسانی قرار دارند كه۳ مورد آنها در چین و دیگری در بریتانیاست.

در کشورهای غربی هم تکاپویی برای پیش‌خرید واکسن‌های احتمالی در جریان است و دولت های ایالات متحده آمریکا، کانادا، بریتانیا و فرانسه صدها میلیون واکسن کرونا را به شرکت‌های سازنده سفارش داده‌اند.

همه اینها در حالی است که هنوز ابعاد مختلف ویروس کرونا برای کارشناسان شناخته شده نیست و معلوم نیست واکسن‌های تولیدی مختلف تا چه میزان بتوانند در برابر این ویروس ایمنی جمعی و دایم ایجاد کنند.

 

منبع: https://www.tabnak.ir/

۱۲ مرداد ۱۳۹۹ / توسط / در
معامله ملک در رهن بانک به چه صورت است؟

اخبار بازار مسکن, : تسهیلات مسکن, خرید و فروش مسکن, ملک در رهن بانک, وام مسکن بدون دیدگاه چاپ ایمیل
مدیر امور طرح و اعتبارات بانک مسکن از امکانپذیر شدن فروش املاک در رهن این بانک خبر داد و گفت: آن دسته از افرادی که به دلیل دریافت تسهیلات بانکی، سند واحد مسکونی‌شان در رهن بانک به عنوان وثیقه قرار گرفته، می‌توانند با شرایطی اقدام به تعویض وثیقه و خارج کردن ملک مورد نظر از رهن بانک کنند. در چنین شرایطی بدون نیاز به تسویه حساب با بانک از بابت بازپرداخت مبلغ تسهیلات دریافت شده افراد می‌توانند ملک خود را از رهن بانک خارج کرده و سند خود را آزاد کنند.

به گزارش ملک رادار و به نقل از ایسنا، محمد حسن مرادی اظهار کرد: در صورتیکه افراد قصد تعویض وثیقه داشته باشند، بانک متناسب با ضوابط و دستورالعمل‌های مشخصی که در این زمینه وجود دارد اقدام به تعویض وثیقه و پذیرش وثیقه جدید می‌کند و به این ترتیب وثیقه قبلی به افراد عودت داده شده و سند آن واحد مسکونی آزاد می‌شود.

 

وی افزود: با این اقدام فرد می‌تواند علاوه بر آنکه همچنان به بازپرداخت مبلغ تسهیلات خود در قالب اقساط ماهانه تسهیلات اقدام می‌کند از طریق جابجایی وثیقه، ملک مورد نظر را به فروش برساند. این در حالی است که در حالت کلی بدون تعیین تکلیف کردن تسهیلات از بابت تسویه و بازپرداخت کامل (فک رهن) یا انتقال تسهیلات به فرد خریدار یا واحد مسکونی دیگر، امکان فروش واحدی که به واسطه دریافت تسهیلات در رهن بانک قرار گرفته است وجود ندارد.

مدیر امور طرح و برنامه بانک مسکن درباره شرایط تعویض وثیقه تسهیلات مسکن گفت: فرد می‌تواند از دو روش اقدام به تعویض وثیقه کند؛ یک روش آن است که سند ملک دیگری که به نام خودش است را برای تعویض وثیقه به بانک ارائه کند و در قبال آزاد شدن سند ملکی که در رهن قرار دارد ملک دیگری را که تحت مالکیت وی قرار دارد را در رهن قرار دهد؛ همچنین می‌تواند اقدام به ارائه سند ملکی کند که به نام شخص دیگری غیر از خودش است.

وی ادامه داد: در حالتی که ملک معرفی شده تحت مالکیت و به نام خود فرد است چنانچه ملک بعد از تاریخ دریافت تسهیلات به نام وی شده است مانعی از بابت تعویض وثیقه وجود ندارد و فرد می‌تواند با معرفی آن ملک و ارائه سند آن به بانک اقدامات لازم به منظور تعویض وثیقه را انجام دهد.

مرادی افزود: لازم است در این شرایط ملکی که برای تعویض وثیقه به بانک معرفی می‌شود بعد از زمان دریافت تسهیلات به نام فرد شده باشد و این موضوع یکی از شروط اصلی تعویض وثیقه در چنین حالتی است.

طبق اعلام بانک مسکن، این مقام مسئول در این بانک تصریح کرد: در شرایطی که ملک به نام فرد دیگری است نیز مانعی از بابت تعویض وثیقه وجود ندارد؛ اما در این حالت تعویض وثیقه به صورت موقت خواهد بود؛ یعنی فرد تنها مجاز است بین شش ماه تا یکسال وثیقه ملک تحت مالکیت فرد دیگری را به عنوان وثیقه تعویضی به بانک ارائه کند؛ در طول این مدت فرد باید اقدام به خرید ملکی به نام خود کند و با معرفی ملک جدید به بانک، ملک تحت مالکیت خود را در رهن قرار دهد.

به گزارش ایبِنا، فروش مالِ غیر، غیر قانونی است و بر همین اساس خرید و فروش ملک در رهن بانک نیز، بدون رضایت بانک غیر قانونی و مصداق کلاهبرداری به شمار می‌آید. هر چند ملکی که با تسهیلات بانکی خریداری شده، متعلق به مالک است اما به دلیل لطمه دیدن منافع بانک، در صورت فروش ملک بدون رضایت بانک تسهیلات‌دهنده، موضوع قابل پیگیری حقوقی است.

اگر تسهیلاتی بابت خرید ملک اخذ شده و در نتیجه سند ملک در رهن بانک قرار گرفته باشد، در صورت پرداخت نشدن اقساط، بانک حق توقیف ملک در رهن بانک را دارد. در صورت کمتر بودن ارزش ملک از رقم تسهیلات، مابه‌التفاوت باید توسط مالک پرداخت شود. در صورت بیشتر بودن ارزش ملک از رقم تسهیلات (که عموما اینطور است) ملک به مزایده گذاشته می شود و پس از کسر خسارت بانک و اقساط پرداخت نشده، باقی مبلغ به مالک بازگردانده می‌شود.

اما چطور می‌توان آپارتمانی که سند آن در رهن بانک قرار دارد را معامله کرد؟ در صورت در رهن بانک بودن ملک، مالک نمی تواند به طور رسمی و محضری سند را به نام شخص دیگری منتقل کند، اما انتقال ملک به شخص دیگری از طریق انعقاد مبایعه‌نامه در بنگاه‌های ملکی امکان‌پذیر است و می‌توان نقل و انتقال سند را به زمان تسویه تسهیلات توسط تسهیلات‌گیرنده اولیه موکول کرد.

آگهیش دات کام ویژه شاهین شهر برخوار و میمه

آگهیش دات کام | وب سایتی جهت اطلاع رسانی خدمات اهالی محترم  منطقه شاهین شهر و دولت آباد و گز و گرگاب و مورچه خورت و میمه و وزوان و دیگر شهرها و محلات منطقه راه انداری شده است |||  در آگهیش دات کام می توانید انواع اگهی خرید و فروش ملک و زمین تا لوازم دست دوم و  نو خانگی و اداری و خدمات فنی و صنعتی و غیره را به اطلاع همشهریان خود بگذارید میتوانید فروشگاه و  موسسه خود را معرفی نمایید | کالایی برای فروش دارید؛ براحتی ان را در معرض فروش بگذارید | خدماتی را انجام می دهید و قصد تبلیغ و معرفی آن را دارید پس بهتر است که آن را آگهیش کنید!   —  فرصت را از دست ندهید

 

آگهیش دات کام یک سایت تبلیغاتی و آگهی می باشد که جهت بخش شاهین شهر؛برخوار و میمه افتتاح شده است و تحت نظر کانون تبلیغاتی ماهان رسم تکسوار اداره می شود

www.Agahish.com

 

راه دیگر این است که طبق ضوابط رسمی، خریدار جدید جانشین مالک قبلی شده و پرداخت اقساط را بر عهده بگیرد. در اینصورت علاوه بر اینکه سند ملک به نام وی منتقل می‌شود، ادامه بازپرداخت تسهیلات نیز بر عهده او قرار خواهد گرفت.

بهترین و عاقلانه‌ترین راه فروش ملکی که سند آن در رهن بانک قرار دارد، فک رهن از طریق تسویه بدهی است. راه مطمئن دیگر در این زمینه نیز همانطور که اشاره شد، انتقال تسهیلات اخذ شده به نام خریدار جدید است.

اما ممکن است مالک به هر دلیلی تصمیم بگیرد ملکش را بدون آنکه فک رهن کند بفروشد. تا چند سال قبل به دلیل اعتماد مردم به یکدیگر، این خانه‌ها از طریق مبایعه‌نامه خرید و فروش می‌شد و صاحبخانه تعهد می‌کرد بعد از تسویه حساب با بانک و آزاد شدن سند از رهن بانک، سند رسمی را به نام خریدار منتقل کند؛ اما طی چند سال اخیر به دلیل سوء استفاده مکرر، اخذ وکالت بلاعزل از مالک قبلی توسط خریدار رایج شد که مطابق آن، صاحبخانه به جای اینکه ملک را به خریدار بفروشد، به او وکالت تام‌الاختیار واگذاری، اجاره و … می‌دهد.

فروشنده و خریدار شرط می کنند که صاحب ملک، حق عزل وکیل را ندارد. وکیل یعنی خریدار جدید هم این حق را پیدا می‌کند تمام کارهای مربوط به ملک از جمله انتقال سند رسمی بعد از فک رهن را انجام دهد.


با وجود اینکه این روش از درجه اطمینان بیشتری برخوردار بود، اما با فوت یکی از طرفین مشکلاتی ایجاد می‌شد. در عین حال اغلب دادگاه‌ها وکالت تام‌الاختیار و بلاعزل را به منزله فروش ملک تلقی می‌کنند؛ اما باز هم ممکن است فروش وکالتی ملک پس از فوت فروشنده دستاویزی برای ورثه شود و موضوع را به یک پرونده حقوقی تبدیل و روی ملک فروخته شده ادعا کنند. از اینرو حقوقدان‌ها توصیه می‌کنند خریدار شرط وصایت را نیز قید کند تا بعد از فوت احتمالی هم امر نقل و انتقال ملک میسر باشد.

با این همه کارشناسان توصیه می‌کنند مطمئن ترین و قانونی‌ترین راه برای نقل و انتقال ملک در رهن بانک استفاده شود و آن مراجعه به بانک و درخواست تغییر نام تسهیلات و به تبع انتقال سند است. این اقدام در بانک مسکن به راحتی و بدون انجام مراحل اضافی همچون ارزیابی ملک، خرید اوراق و نظایر آن قابل انجام است.

 

منبع: https://melkradar.com/     و  https://www.tabnak.ir/

 

۱۲ مرداد ۱۳۹۹ / توسط / در
گالری تصاویر متفرقه

گالری تصاویر متفرقه و زیبای آگهیش دات کام

چندین تصویر زیبا و منحصر بفرد جهت استفاده در خدمات چاپ و تبلیغات و رایانه در این گالری گنجانده شده است و بزودی تصاویر بیشتری را برای شما تهیه خواهیم نمود

با کلیک بروی هر عکس؛ تصویر کامل باز خواهد شد

 

 

آگهیش دات کام : شاهین شهر برخوار و میمه

آگهیش دات کام | سایت و مرجع کاملی جهت اطلاع رسانی خدمات اهالی محترم  منطقه شاهین شهر و دولت آباد و گز و گرگاب و مورچه خورت و میمه و وزوان و دیگر شهرها و محلات منطقه راه انداری شده است |||  در آگهیش دات کام می توانید انواع اگهی خرید و فروش ملک و زمین تا لوازم دست دوم و  نو خانگی و اداری و خدمات فنی و صنعتی و غیره را به اطلاع همشهریان خود بگذارید میتوانید فروشگاه و  موسسه خود را معرفی نمایید | کالایی برای فروش دارید؛ براحتی ان را در معرض فروش بگذارید | خدماتی را انجام می دهید و قصد تبلیغ و معرفی آن را دارید پس بهتر است که آن را آگهیش کنید!   —  فرصت را از دست ندهید

 

 

 

 

 

۲۵ تیر ۱۳۹۹ / توسط / در
تبادل لینک (بزودی)

تبادل لینک دوطرفه با سایت آگهیش دات کام جهت افزایش سئو و رتبه الکسا

بزودی

درج آگهی رایگان در چیست دات کام

www.chist.com

درج آگهی رایگان در چیست دات کام

www.chist.com

درج آگهی رایگان در چیست دات کام

www.chist.com

درج آگهی رایگان در چیست دات کام

www.chist.com

۱۸ تیر ۱۳۹۹ / توسط / در
سایت های دایرکتوری (درج لینک) و افزایش سئو

سایت های دایرکتوری (درج لینک) و افزایش رنک الکسا

اگر قصد افزایش رنک الکسای وب سایت خود را دارید یکی از روش ها درج لینک سایت خودتان در سایت های دایرکتوری می باشد که ما در زیر تعدادی از این وب سایت ها در زیر لیست نموده ایم

البته سایت آگهیش دات کام درج آگهی رایگان   و  سایت چیست دات کام آگهی رایگان نیز سایت های دایرکتوری نیز می باشند و شما می توانید همراه درج آگهی رایگان لینک وب سایت خودتان را نیز در این سایتها درج نمایید

۱۷ تیر ۱۳۹۹ / توسط / در
کسب و کار آگهیش مهمه | آگهی رایگان

وب سایت آگهیش دات کام با نماد ” کسب و کار آگهیش مهمه” و شعار تبلیغات ارزان و بهینه و موثر و بومی در سطه شاهین شهر و برخوار و میمه – امیدوار می باشد بتواند سهم بسزایی در رونق کسب و کار همشهریان گرامی داشته باشد ضمن اینکه همشهریان و هموطنان ساکن این منطقه نیز با توجه به آگهی رایگان و آگهی طلایی که در آگهیش دات کام ثبت می شود می توانند نیاز های روزمره خود را برطرف نمایند و از امکانات همین شهر استفاده نمایند شاید دیگر لازم نباشد در سایت های مانند شیپوور و دیوارر آگهی ثبت نمایید و در ان سایتها دنبال نیازهای خود باشید – در آگهیش دات کام همه نوع آگهی ثبت می شود // آگهی های معرفی فروشگاه های موبایل و کامپیوتر و فروشگاه های اغذیه و مایحتاج روزمره و خدمات فنی و تعمیرات از تعمیرات خانه تا لوازم برقی …

۰۸ تیر ۱۳۹۹ / توسط / در